Last year a bought a Halloween
recepie magazine and this year I gave it a try. There are so many
recepies that I wanted to make, but we are not big eaters and I was afraid that it would be all waisted.

Today I made a
halloween layer Cake and wiggly pumpkins. I added some oranges to the cake to be more creative. We haven't tried it yet, but I hope is as good as it looks. The wiggly pumpkins are made of
gelatine and pudding. They were supposed to be orange, but I did not have enough orange
gelatine and I added lime. It is pretty tasty.

Before Halloween I made onion bread sticks and they turned out better than I expected. Whenever I make bread it doesn't turn out that well, so I was proud of myself. Next time I will be more creative and add more to it because it was a little
tasteless.
Haylee my nice helped me. We also made caramel
apple out of scratch but it was too sticky and sweet.
Haylee also helped me make the Black cat cookies. Last year I bought some vases from DI and I painted them and filled them with candy corns. This year I also made the cookies. I was planning to make more, but I was too tired to cook.

I am planning to make a wormy orange punch tomorrow, although it is not going to be wormy anymore because
Aric ate all the worms. :D. If I will make some I will add another picture to my post.
6 comments:
Annie, totul arata delicios!!! Ce creativa esti! Eu nu prea le am cu creatiile. Imi place tare mult sa mananc, in schimb!:) Bravo! Si eu as fi mancat viermisorii...:)
ti-ai gasit noul hobby!!
arata super fain.. pacat ca nu pot sa gust si eu!!
Wow,wow, wow!! Nu-mi vine sa cred cat de multe bunatati ai pregatit.
Totul arata delicios! Mi-ar fi placut sa fiu acolo si sa gust un pic.
Pot sa zic ca imi place cum a iesit tortul. E intradevar gustos. Mai am din el. Am pus the wiggly pumpkins pe masutza de Halloween si nu mi-am dat seama ca Aren ar putea sa o atinga. Ei, a dat farfuria jos si in timp ce eu ii puneam hainele la loc ea a dat farfuria jos de pe masa si a mancat si sfaramat prajiturile. Ar fi trebuit sa ma gandesc ca era ceva in neregula ca era prea linistita, dar nu m-am gandit ca ar putea face asa ceva.
ce fiica hoata ai! si cat a mancat?
Pai nu stiu cat a mancat, dar stiu ca a mancat mai multe bomboane de pe ele si fatza ei era lipicioasa si si hainele ei si tot trupul ei care nu era acoperit cu haine. Deci probabil a lins mai mult si a mancat ceva, dar nu cred ca mai mult de una intreaga din mai multe bucatzi; daca are sens ceea ce zic.le-am aruncat dupa aia si nu stiu cate au ramas. Ar fi trebuit sa le numar sa vad.
Post a Comment